NIEUWS

TEXA UPDATE

MARINEVERSIE 18.2.1
MOTORFIETSVERSIE 36.2.1
AUTOVERSIE 76.5.1
TRUCKVERSIE 53.2.1
OFF HIGHWAYVERSIE 24.2.0

myTEXA

TEXA heeft zich altijd ingezet om zijn portals te ontwikkelen en aan te passen aan nieuwe zakelijke behoeften om een steeds hogere service- en veiligheidsniveaus te kunnen bieden.

Na de introductie van de mogelijkheid om de gegevens van de werkplaatsmanager begin 2023 te valideren, is het nu voor alle werkplaatsmedewerkers mogelijk om hun eigen accounts die worden gebruikt om toegang te krijgen tot de beveiligde functies met een extra beveiligingsniveau te valideren met behulp van de Identity Proofing-operation. We herinneren u eraan dat het belangrijk is dat elke gebruiker zijn eigen strikt persoonlijke account heeft.

De identiteitscontrole is een voorbereidende stap om toegang te krijgen tot de beveiligde functies, zoals het ontgrendelen van de Gateway-besturingseenheden of andere vergrendelde besturingseenheden. Daarom moeten alle gebruikers van de diagnosesoftware hun werkplaatsmanager/wettelijk vertegenwoordiger vragen om het proces te starten door verbinding te maken met de website www.myTEXA.com en de aanwijzingen voor de nieuwe procedure te volgen.

Aanmelden bij de myTEXA portal en het uitvoeren van de daaropvolgende Identity Proofing-activiteit zijn niet verplicht voor het uitvoeren van normale diagnostische handelingen. We raden alle gebruikers echter aan om dit zo snel mogelijk te doen, om te voorkomen dat ze hun werk moeten onderbreken om toegang te krijgen tot de beveiligde functies.


TEXA IDC5 software blijft op 60% steken

Door een recente update binnen de Windows omgeving kunt u helaas problemen ondervinden met uw IDC5 software.

Is dit helaas het geval en blijft uw TEXA IDC5 software blijven steken op 60%?

Probeer eerst de TEXA IDC5 software naar de nieuwste update bij te werken! Vaak verhelpt dit het probleem al direct!

Anders volg de onderstaande stappen:

1. Sluit de IDC5 software volledig
2. Download de volgende patch hier
3. Open het bestand.
4. Klik op “next”.
5. Indien nodig sluit de patch

Hiermee zou het probleem verholpen moeten zijn.
Heeft u nog steeds problemen?
Neem dan contact op via info@texadiagnose.nl en we helpen u zo spoedig mogelijk.

Wij begrijpen dat deze situatie erg ongemakkelijk is!
We hopen dat u dankzij deze informatie snel weer aan de slag kunt.
LET OP:
alleen installeren als u problemen ondervindt!


TEXA en WINDOWS 7

Zoals wellicht bekend heeft Microsoft de ondersteuning voor Windows 7 beëindigd. Werkt uw diagnose apparatuur op Windows 7, houdt er dan rekening mee dat u geen beveiligingsupdates of technische ondersteuning meer ontvangt met alle (vervelende) gevolgen van dien.

De overstap van Windows 7 naar een nieuwer besturingssysteem is vanuit TEXA een belangrijke stap om de veiligheid en efficiëntie van uw apparatuur te kunnen waarborgen. Windows 10 en Windows 11 zijn ontworpen met de nieuwste beveiligingsprotocollen en bieden regelmatig updates om uw systeem te beschermen tegen nieuwe “dreigingen”. Bovendien brengen deze besturingssystemen verbeteringen in snelheid, gebruiksvriendelijkheid en compatibiliteit met de nieuwste applicaties met zich mee.

Het is begrijpelijk dat een dergelijke overgang vragen kan oproepen, maar met de juiste voorbereiding en ondersteuning kan het proces gestroomlijnd worden en zonder grote onderbrekingen verlopen. Wij helpen u hier uiteraard graag mee!